יום שלישי, 4 באוגוסט 2015

איימי


תמיד אהבתי את איימי וינהאוס..גיליתי אותה באלבום "Back To Black״ שמארק רונסון המוכשר הפיק ומאז לא הפסקתי להעריץ. הייתי ילדה, לא באמת הבנתי את הסמים, אלכוהול, אפילו לא את המילים. אבל משהו בקול המטורף שלה ששבה אותי.
מפה לשם, התחפשתי אליה:


למה אני מספרת לכם את זה? ראיתי השבוע את הסרט הדוקומנטרי של אסף קפדיה, ״איימי״.
הסרט אומנם טיפה ארוך (שעתיים וקצת) אבל ממליצה מאוד ללכת, רק למי שאהב אותה. מגלים שאיימי הייתה בסך הכל ילדה קטנה שרוצה את אבא, ואבא שרוצה את הכסף. המוזיקה והיצירה היא זאת שהחזיקה אותה חיה, עד ש״חטפו״ אותה להופעה שהיא פשוט לא רצתה.
הסרט כמובן שבר קופות בבריטניה והצית מחדש את האבא, שהתנגד בתוקף לפרסום הסרט.
רוצו לראות..

-------------------
רעננה היא העיר שגדלתי בה והעברתי בה את כל חוויות הילדות.
אז אני וניצן, חברה מרעננה התגנבנו לאמפי פארק, שלשם היינו יוצאים ומבלים.
אני לבשתי מין גרסא מעודכנת למה שלבשתי לביתספר אז
וזה מה שיצא!

(חולצה - Miss D, מכנסיים - ליוויס קרוע, נעליים- חנות בהרצליה, כובע- אליאקספרס, תיק - הרשל, משקפי שמש - XRAY)

4 תגובות:

  1. התחפושת של איימי הורסתתתתת :-)

    השבמחק
  2. קישור לכובע מאלי????? הורס את הבריאות

    השבמחק
    תשובות
    1. ברור- קחי - אבל לא זמין יותר :( http://www.aliexpress.com/item/2014-New-Fashion-Cap-Casual-Fedora-Hat-Men-Women-Wool-Sun-Hat-beach-unisex-black-hat/1846617527.html

      מחק

ספרו לי מה דעתכם!