יום ראשון, 21 ביוני 2015

וויש ליסט


שמלת - נסטי גל, ג׳קט ג׳ינס - אוסף פרטי, נעליים, פרגמו, כובע- לונדון, תיק- פריז

1. נעלי עקב, אלדו, 85 דולר
נעליים מהסוג הזה כבר ממזמן לא טרנד והן עושות כף רגל מהממת, מה שאני מודה שאין לי






2. שמלה, אמריקן אפרל , 54 דולר
כי הם פשוט עושים את הכל הכי טוב ועכשיו בא לי הכל עם מחשוף וי עמוק
3. שידה מאיקאה, 395 שקל
כי צריך והיא יפה ופונקציונלית
4. סנדלים כסופות, אמריקן אפרל 145 דולר
צריך באמת להסביר?!
5. שמלה, We Must Shop, 269 שקל
כי זה 100 אחוז כותנה
6. שטיח סטוקהולם, איקאה, 995 שקל
מתה עליו!!!
7. שידת סטוקהולם, איקאה, 1995 שקל
יקר מעט אבל אני מאוהבת
8. סנדלי עקב, אסוס, 60 פאונד
תמיד רציתי סנדלי עקב בצבע ממשפחת הזהובים
9. בירקנשטוק, 2 רצועות או רצועה, עוד מתלבטת. בין 30 דולר ל50 דולר
נוחות היא מעל הכל. במיוחד אם הם הוציאו גרסא שחורה לגמרי!
10. ג׳ינס, בל אנד סו, עכשיו במבצע 289 שקל
תמיד צריך גינס של ציפ מאנדיי ותמיד יפה
11. שמלת אוליביה, אמריקן אפרל, 36 דולר
כי גם הם אחד הרשתות היותר אהובות עלי, וגם יש להם שמלה על שמי!!





אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה

ספרו לי מה דעתכם!