יום ראשון, 24 במאי 2015

השבוע שלי - טרנד יפני

מכירה: אני עושה מכירה בביתיי ביום שישי הקרוב ב29.5! הוא בהרצליה, פרטים נוספים על הכל, באירוע בפייסבוק. חברה טובה שלי ספיר, מהבלוג In My Closet ועוד חברה טובה מהבלוגים, עוד מהסבב ראשון, שריי חבורה.

הטרנד: יפני שבעיקר מזוהה עם פריט הקימונו, שהוא התלבושת הלאומית של יפן. בעבר ייצגה המילה ״קימונו״ את כל סוגי הביגוד והמלבושים. בעת החדשה החלוק משמש בעיקר את המין הנשי, אבל גם גברים וטף.
כבר כמעט שנתיים שהקימונו שולט בתצוגות הגדולים והקיץ הזה אפשר למצוא אותו בכל הרשתות הגדולות בכל מיני גרסאות שונות ומגוונות. 2011 הייתה שנת השיא של ההשראה הקימונואית.

עליונית קימונו נשפכת ומחמיאה עושה את העבודה, ומקנה ים של סטייל גם בעונה הכי חמה



 הרצאת השבוע: לינק כך תהפכו לחסינים למילים שעלולות לפגוע בכם.
זה לא באמת משנה כמה מחמאות נקבל אפילו אם מדובר בנושאים ׳שטחיים׳ כדוגמת התספורת החדשה, עדיין מספיק שמישהו אחד יגיד מילה סמי שלילית וזה הדבר היחיד שנזכור. אליסון לדג׳רווד, עוסקת בפסיכולוגיה חברתית ומנסה להבין לעומק כיצד אנשים חושבים, ואיך יכולים לחשוב בצורה אחרת ולהתמקד דווקא באירועים החיוביים ולצמוח מהם.

לקרוא באנגלית: לינק. 14 דרכים פשוטות להיות בריאה יותר בכל יום.
להתחיל לזוז. זה יכול להיות כל דבר. תקנה אופניים ותרכב עליהם לעבודה, תלך ברגל במקום לקחת שניה את האוטו, שים לך מוזיקה ותתחיל לרקוד כאילו אף אחד לא רואה.
תתקרר. למרות שמקלחת חמה ולוהטת זה הכי כיף בעולם, היא דווקא יכולה להזיק לעור ולשיער, נסה לשלב יותר מים קרים, שסוגרים את נקבוביות השיער והפנים ומעירים אותך ישר!!
להתמתח. לאורך היום שים לב לגוף שלך ותתמתח כשאתה מרגיש צפוף, עייף או סתם צריך שימשכו אותך :)
להסתכל קדימה ולא בטלפון. פעם הבאה שאתה מסתובב, שים את הטלפון התיק ותן לעצמך להסתכל, לחשוב, ללמוד.
לשתות הרבה מים. שתה מים כל הזמן, בבוקר תתחיל בכוס מים, לפני ארוחה תשתה, ובעיקר שאתה מרגיש שאתה רעב, אולי זה צמא.
להתחבר לפירות הדר. אומרים הרבה טוב על פירות הדר ואכן זה נכון. תנסה להתחיל כל בוקר עם כוס מים חמים ולימון. זה אנטי דלקתי, מסייע למערכת העיכול, נותן אנרגיה וזה רק חלק.
להתחבר לטבע. היתרונות הבריאותיים שהטבע נותן לנו מתועדים והם רבים. אם זה לצאת מהעבודה להליכה קטנה, או להתעורר מוקדם לריצה, או ללכת על שפת הים. זה מקל על דיכאון, מגביר יצירתיות ואפילו מחזק את המערכת החיסונית.
לקחת את המדרגות במקום המעלית.
לעבוד על היציבה שלך. תישב טיפה יותר גבוה ותעמוד טיפה יותר גבוה. פוזה לא טובה יכולה לגרום לכאב כרוני בשרירים, כאבי ראש ואפילו מצב רוח רע.
לתרגל אכילה שקולה. נסה לאכול יותר לאט, תתמקד בטעם ותנסה שכמה שיותר מהארוחות שלך יהיו על שולחן והאכילה תהיה הפעילות היחידה שלך.
לעשות מדיטציה.
לא ללכת לישון עם טכנולוגיה. 15-20 דקות לפני השינה לעזוב את הטלפון ולהרגיע את העיניים שלך ולתת להם מנוחה.
תישן כמה שאתה צריך.

לקרוא בעברית: לינק
תסביכי הגוף של הסלבריטאיות הכי יפות בעולם. עצוב לשמוע על כמה שביונסה מצהירה שהיא אישה חזקה, היא תמיד תעשה פוטושופ על הירכים שלה..

להתרגש: לינק
קמפיין ביוטי ראשון לדוגמנית הטרנסג'נדרית, אנדראה פז'יק.
הקמפיין לחברת האיפור Make Up For Ever. בקרוב, אומרים רבים בתעשייה, דבר כזה בכלל לא יזכה לכותרות כי זה כבר יהיה עניין שבשגרה.



השראה:

4 תגובות:

  1. פוסט מעניין ומגניב!
    לצערי לא אוכל להגיע למכירה אבל בטוחה שיהיה אדיר!!
    אוהבת!!

    השבמחק
  2. אני עם אביב. אחלה פוסט.

    השבמחק

ספרו לי מה דעתכם!