יום שלישי, 12 במאי 2015

מדור אביב - פרחוני

 
(חולצה - אוסף פרטי, חצאית - פוראבר 21, נעליים - מנגו, צילום - רועי דורי ותודה לאחותי על הבית)



הטרנד הפרחוני נמצא באיזור כבר הרבה זמן ולכן אתם גם תראו הרבה גרסאות לטרנד הזה.
פריט פרחוני בארון הפך לפריט חובה ולעד יהיה רלוונטי. אני נורא אוהבת את הלוק הזה כי למרות שהחולצה ״רועשת״ בעיניים, כל הלוק רגוע ואף קלאסי..

אני עדיין לא מראה לכם שום דבר מהדירה כי היא עדיין לא מסודרת ממש ורק אתמול סיימתי להביא את כל החפצים שלי. אני יודעת שהתהליך נגמר ויש לי בית, שותפים מדהימים והכל
אבל להיות בלי ארון זה קשה..

8 תגובות:

  1. איזה מחמיא החצאית! ושילוב נהדר ♡

    השבמחק
  2. אוהבת את השילוב שעשית
    ותודה שהזכרת לי לרכוש משהו פרחוני לקיץ הזה כי הארון שלי די מונוכרומטי.
    :)

    השבמחק
  3. בחיים לא הייתי חושבת על השילוב הזה :)
    ועכשיו כשאני חושבת על זה לעומק... אין לי אף פריט פרחוני בארון. לא יודעת איך זה קרה, אבל זה דורש תיקון במיידי.
    ומזל טוב על מעבר הדירה!

    השבמחק
    תשובות
    1. תודה מותק, זאת מחמאה גדולה! פריט פרחוני זה אושר..לא יקח לך הרבה זמן לתקן את זה ;)
      נשיקות

      מחק
  4. מהממת!!
    יש לי כל כך הרבה פריטים פרחוניים בארון אבל אף פעם לא נמאס מהם זה מדהים!
    שבוע טוב!♥♥

    http://sapirgoldman.blogspot.co.il/

    השבמחק
    תשובות
    1. שבוע טוב יפתי! אין על פרחוני 3>

      מחק

ספרו לי מה דעתכם!