יום שלישי, 28 באפריל 2015

פסים וקירות

(חולצה - זארה, חצאית - ניו יורקר, נעליים- פוטייש, תיק- עדיקה, צילום - אביב)

אני כותבת שורות אלה אחרי שחתמתי חוזה על דירה עם 2 חברים שותפים. אני באקסטזה. לא חשבתי שהרגע הזה יקרה ואני אצא לדרך חדשה. יהיה לי כיף. זה ממש מפחיד, זה ממש חלום. יהיה לי חדר משלי, אם אני ארצה הוא ישאר הכי מלוכלך ומבולגן בעולם ואף אחד לא יצטרך לדעת. תהיה לי אמבטיה. תהיה לי מקלחת צמודה לחדר ופרקט ואני אהיה אחראית העיצוב בדירה. אין שום דבר שיכול לעצור אותי. כמו שאני יודעת שיהיה לי הכי כיף בעולם, ככה אני מפחדת.
אני לא יודעת למה. אולי אני מתבגרת מהר מידי? אולי זה מסמן סוף תקופה? אולי זה סופה של חברויות? אבל תחילה של חברויות נוספות? אולי זה אומר שההורים שלי לא יהיו חלק מהחיים שלי? יש הרבה שאלות שאני לא יכולה לענות עליהן אך עדיין מפחידות אותי. מעניין וכיף זה יהיה בטוח. אם לא בשביל דברים כאלה, אז בשביל מה אנחנו בעולם הזה? אה, בגדים ועיצוב כמובן 3>

אוהבת אתכם. אני מניחה שלאור ההתפתחויות יהיו פה הרבה הום סטיילינג בקרוב!

4 תגובות:

  1. איזה כיף יפה שלי! אני מתרגשת בשבילך :] אין ספק שזו הולכת להיות חוויה נהדרת , וזה לגמרי הגיוני להתרגש ולפחד, אבל בסופו של דבר זה יגרום לך להתבגר ולצאת לדרך עצמאית.
    ואין סיכוי שההורים ישאירו את עצמם מחוץ לחיים שלך, לדעתי זה אף משפר ומחזק את היחסים.
    בהצלחה !

    השבמחק
  2. מהממת !!! בהצלחה בדרכך החדשה! מחכה למפגש הבא שלנו (:

    השבמחק
    תשובות
    1. תודה מותק! מתה שתצלמי אותי כבר! 3>

      מחק

ספרו לי מה דעתכם!