יום חמישי, 5 במרץ 2015

פוסט-מחווהלבלוגריות-פורים

הי אהובים
לכבוד פורים השנה התחפשתי ל4 בלוגריות אהובות עלי במיוחד שאני עוקבת אחריהן כבר 7 שנים-
ספי ארליך - Way2yellow
רומי נלי - Fashiontoast
קיארה פרגני -  The Blond Salad
שנטי גדרון - The Funny Bunny

ברור שאני עוקבת אחרי מלא בלוגים וצורכת הרבה אופנה באינטרנט אבל ארבעת אלו הן המרכזיות.

ספי ארליך -  way2yellow
מהבלוג:































הגרסא שלי:
(חולצה - פוקס, חצאית - קלאב אופנה, חולצת ג׳ינס - יד שניה,נעליים - פוטיש)


שנטי גדרון - The Funny Bunny

מהבלוג:


הגרסא שלי - שלמען האמת הייתה מאוד קלה :)



רומי נלי - Fahiontoast

מהבלוג:

הגרסא שלי:
(חולצה - מנגו, מכנסיים - ניו יורקר, עקב - טוגו, תיק - H&M)

ואחרון חביב
קיארה פרגני -  The Blond Salad
מהבלוג:










































הגרסא שלי:
(חולצה - פוראבר 21, חצאית - קלאב אופנה, מעיל עור - מנגו, נעליים - פול אנד בר, תיק - איביי)

חשבתם ששכחתי את התחפושת האמיתית שלי?

אז מה דעתכם?

וחג שמח!!!

2 תגובות:

  1. מהממת!אהבתי את התחפושת שלך האמיתית, אבל נקרעתי מצחוק מהפוזות שלך כשאת מחופשת לי.

    השבמחק
  2. תודה אהובה! היה לי מאוד כיף להתחפש אלייך :)

    השבמחק

ספרו לי מה דעתכם!