יום שלישי, 3 במרץ 2015

ירוק ומעיל כאמל



באופן כללי אני לא יכולה להרשות לעצמי במקומות יקרים כמו באמריקן אפרל אבל פעם ב..(יותר כמו פעם בחודשיים) אני מפנקת את עצמי בפריט משם. אני מאוד אוהבת את הבייסיק והפריטים האיכותיים.
יש משהו בביסייק שמושך אותי יותר מכל טרנד באופנה, השיק הקלאסי הזה, האלגנטיות וההווי הכללי הלא מתאמץ. אני אוהבת צבע, גזרות משוגעות והכל, אבל לפעמים השקט חודר הכי חזק ולא צריך להערים את כל הטרנדים וכל צבעי האביב באאוטפיט אחד. לוק בייסיקי משדר חשיבה בקיאות והבנה אמיתית מה אתה לובש ומה מתאים לך.

עדיין לא מצאתי דירה והשבוע אני מסיימת לעבוד. זה נורא קשה, מייאש ובא לי שזה כבר יסתיים. לא רואה את האופק אבל יודעת שהוא יגיע בקרוב :) אה, וקניתי גלגליות!
אני ודור הצלם המהמם שלי מכינים לכם פוסט פורים מגניב לאללה אז בקרוב מאוד תדעו למה אני מתחפשת :)

אני לובשת:
טופ וחצאית - אמריקן אפרל
מעיל - חנות יד שניה
נעליים - טווינטי פור סבן

תגובה 1:

  1. מי שקורא עדות זו היום צריך לחגוג איתי ובני משפחתי כי הכל התחיל כבדיחה עבור חלק מהאנשים ואחרים אמרו שזה בלתי אפשרי. שמי בנימין נתניהו, ואני מישראל. אני נשואה באושר עם שני ילדים ואישה יפה. משהו נורא קרה למשפחתי, איבדתי את מקום עבודתי ואשתי עזבה את הבית שלי מכיוון שלא יכולתי לטפל בעצמי ובמשפחה. אותה וילדיי באותה תקופה מסוימת. הצלחתי תשע שנים, אף אשה לא תתמוך בי כדי לטפל בילדים. אני מנסה לשלוח הודעת מבחן לאשתי אבל היא מונעת ממני לדבר איתה. אני מנסה לדבר עם חברתה ומשפחתה אבל אני עדיין יודע שמישהו יכול לעזור לי ושלחתי את הבקשה אחר כך לכל כך הרבה חברות, אבל עדיין אל תתקשר אליי, עד שיגיע יום נאמן שלעולם לא אשכח בחיי. . כשפגשתי חבר ותיק שלי אליו הסברתי את כל הקשיים שלי והוא סיפר לי על אדם נהדר שעזר לו להשיג עבודה טובה בחברת קוקה קולה והוא אמר לי שזה קסם גלגולי, אבל אני אדם שמעולם לא מאמין בכישוף אבל החלטתי לנסות ודרוזאגייד הורה לי והראה לי מה לעשות בשלושת הימים של ארוחת הצהריים הכישוף. אני ממלא אחר כל ההוראות ועושה את מה שהוא ביקש ממני לעשות טוב. דרוסאגייד דאג שהכל יתנהל כשורה ואשתי תראה אותי שוב אחרי העבודה הנפלאה דרוסאגידה. אשתי מתקשרת אלי עם מספר לא ידוע והתנצלה והיא אמרה לי שהיא ממש מתגעגעת אלי והילדים שלנו ואשתי חוזרים הביתה. ואחרי יומיים התקשרה חברה ששלחתי את מכתב התודה שלי, עכשיו אני מנהל החברה למופת כאן בארצות הברית. אני ממליץ שאם יש לך בעיות שלח הודעה לדוא"ל זה: doctorosagiede75@gmail.com או whatsapp בטלפון +2349014523836 או viber בטלפון +2349014523836 ותקבל את התוצאה הטובה ביותר. קחו דברים כמובן מאליו וזה ייקח מכם. אני מאחל לך את הטוב ביותר.

    השבמחק

ספרו לי מה דעתכם!