יום שישי, 6 בפברואר 2015

איפה אני עובדת






הי אהובים
רציתי לספר לכם איפה אני עובדת..
אני עובדת בחברת ״dmg", שעושה פרסום דיגיטלי מותנה תוצאות. לפני זה עבדתי בתור מדריכת erp (מערכת מידע לוגיסטית) בנס טכנולוגיות וגם כמובן אחמ״שתי ברשת מזון: ארקפה.
האמת שאני מאוד מבולבלת וזה כנראה לא התחום שלי. אתם יודעים, זה השלב הזה בחיים שכל שינוי אפשרי קורה ואף אחד לא יודע כלום. אז אני מנסה. אני בדיוק מתחילה תהליך של אבחון תעסוקתי וכמובן אעדכן אתכם. אבל חוץ מזה מאוד כיף כל בוקר להתלבש ולהתמודד עם הקודי לבוש של 9 עד 5 אך עדיין להישאר אופנתית.
בקיצור יש גם נוף אורבני מהמם למטה.

בזמן האחרון נורא בא לי סניקרס חדשים של ניו באלאנס, שלי נהרסו.
מה אתם חושבים על אלה מבל אנד סו?




אני לובשת:
חולצה - עדיקה
סוודר - פוראבר 21
מכנסיים - טופשופ
נעליים - פרימרק
משקפי שמש - xray

אוהבת אתכם והמשך סופ״ש שרבי! 3>

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה

ספרו לי מה דעתכם!