יום חמישי, 19 בפברואר 2015

לוק מונוכרומי ופוזות על הדשא



הי אהובים

עברתי הרבה התפתחויות שקשורות לאופנה, סטיילינג ולי. הייתה לי תקופה שהייתי הולכת בקיץ רק עם מכנס ליוויס ישן שגזרתי, ולא הייתי מוכנה לגזור אחד אחר למרות שהוא כבר כמעט הפך לחצאית ״דפוק אותי״. לא היו לי אף זוג נעליים לבנים אחד. לא היה לי מעיל מסודר, לא הלכתי עם מעיל בכלל. במחשבה אחורה, לבשתי את כל מה שאהבתי והכל היה נראה טוב, אבל עכשיו לא הייתי משלבת את הבגדים בדיוק כמו פעם.
לדוגמא כמו הלוק הזה..לא הייתי יכולה להכיל אאוטפיטים שבנוים מאותה משפחת צבעים. הייתי לובשת חלק עליון כהה, תחתון בהיר ונעליים שחורות כמובן. או להפך.
עכשיו אני מעדיפה לוקים מונוכרומים כמו זה שבתמונות. כזה שמכבד כל פריט. כזה שאלגנטי ועדיין אופנתי ועדיין בייסיקי! וידוע שבייסיק זה החיים. אני גם רואה בלוקים מונורכומים משהו יותר מאתגר שבסוף התוצאה נראת מדהימה לא משנה מה.

אני לובשת
סוודר - דיוטי מוטי (לא יכולה לחיות עם זה שאין אותם במרכז!)
המכנס הצמוד בעולם - טופשופ
סנדלים - טוונטי פור סבן
צעיף - HUMANA לונד, שוודיה
טבעות - SIX ארה״ב

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה

ספרו לי מה דעתכם!