יום שישי, 30 בינואר 2015

יום שישי בפארק

איזה כיף
הסופ״ש היה סוף סוף חם כמו בחורף ישראלי אמיתי
אני אוהבת חורף, אבל השנה היה פשוט קר מידי.
בקיצור, יצאתי בשישי לפילאטיס (8 בבוקר, תהיו גאים בי!) ואז נסעתי לקניון שבעת הכוכבים לקנות לי כוס פירות ולשבת בפארק.
אני אוהבת את הלבוש הזה למרות שהוא לא הכי מיוחד
אבל הוא מורכב מפריטים יפים בנפרד ואפילו יותר יפים ביחד. במיוחד שהשילוב ביניהם לא הכי רגיל.
הלבוש הזה הוא על זמני ויכול לשמש אותי לכל היום. אם קר יותר אני שמה את הסוודר על החולצה המטורפת וזה נותן מראה מתוחכם ואופנתי.
אני יכולה להחליף למכנס שחור או ג׳ינס. ואז הלבוש ייצא מהאזור הספורטיבי ויהפוך לרוקנרולי
בכמה מילים: לא מתאמץ :)


 



אני לובשת:
חולצה מכופתרת - פוראבר 21
סוודר אדום - פוראבר 21
טייץ שחור - הודיס
משקפי שמש - xray
נעליים - פרימרק
תיק-  h&m

שבת שלום 3>

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה

ספרו לי מה דעתכם!