יום שלישי, 1 בדצמבר 2009

Ebay

לאור הפוסט הדי ישן של לובה מI heart fashion גיליתי את נפלאות ebay. כרגע אין לי כרטיס אשראי אז אני לא יכולה לקנות שם, אבל אני מתכננת על שני פריטים אלו ואני אשיג דרך לקנות אותם!


בכל מקרה, בגיל 18 אני אוכל לקנות דברים משם. אבל עד אז אני משתוקקת לכל כך הרבה פריטים משם!
עד שאני אקנה שם דברים אני אהיה מחר בתל אביב לחיפוש מלא פריטים לחורף עם מינימום תקציב! אני רוצה בלייזר ושמלת סטרפלס ומלא דברים, אני רק צריכה עבודה!
אספר לכם עוד בפוסט הבא, רק רציתי להראות שאני קיימת.
3>

14 תגובות:

  1. בהצלחה בסיבוב קניות!

    השבמחק
  2. ראיתי שרשרת דומה כזו באקססריז
    (שבמקרה יש גם שרשרת זהה כזו בפוראבר 21) אבל השררשרת באקססוריז שונה, ולדעתי פחות יפה- תשפטי את.

    השבמחק
  3. ראיתי שרשרת כזו בדיוק!! בפשפשים. המוכר אמר שאין עוד כאלו כי אישתו מעצבת אותם לא רציתי להעציב אותו ולספר לו שכולם כבר העתיקו ממנה.:-)
    כול מקרה אני הפסקתי להתמקח איתו כשהוא ירד ל - 50 אבל בטח אפשר להוריד למחיר נמוך יותר

    השבמחק
  4. תיק דומה יש בטופ שופ
    אני ראיתי בG בכפ"ס

    השבמחק
  5. roeedori ו-boiler תודה!
    little black dress- אני יודעת שיש כזאת באקס' אבל היא לא יפה ויקרה!
    more4m- וואי תודהתודה! אני באמת צריכה ללכת לפישפשים..
    אנונימי-תודה! אבל נראה אם חשבון הבנק שלי מוכן לקנייה של תיק מטופשופ!

    השבמחק
  6. האיביי מלא בדברים יפים. וזולים.
    יש לי תיק שחור דמוי שאנל מטופ-טן לפני שנתיים. ואני כמעט בטוחה שראיתי את השרשרת ינשוף בשוק הפשפשים.
    שווה לחפש!

    השבמחק
  7. גמני רציתי להזמין את השרשרת הזאת, היא ממש זולה. בסופו של דבר היא נחרשה יתר על המידה

    השבמחק
  8. גם לי הייתה את תקופת התסכול מאיביי. שחרשתי עליו, מצאתי אהבות זולות ונהדרות והתאכזבתי שאני לא אוכל לרכוש אותם בזמן הקרוב... נגמלתי מהאתר בשעה טובה. (:

    השבמחק
  9. אוי לגמרי, חבל שההורים שלי כל כך לא סומכים על כל מה שקשור לעסקאות אשראי באינטרנט.
    התיק פשוט מושלם!! תמיד יש בי תקווה למצוא אותו באיזו חנות יד שנייה במחיר שפוי. גם הינשוף מקסים אך כמו שנאמר-חרוש..

    השבמחק
  10. בלוג ממש חמוד =] אהבתי את הסטייל שלך.. התיק הזה פשוט מושלם דודה שלי קנתה לי כזה ואני פשוט מאוהבת בו!!!
    תבקרי בבלוג שלנו אם באלך =)

    השבמחק
  11. i love this owl necklace.. my mother and my aunt are trying to steal mine

    השבמחק
  12. השרשרת ינשוף עולה 15 ש"ח בקניון לב אשדוד, בדוכן תכשיטים רגיל

    השבמחק
  13. שרשרת ינשוף את יכולה לקנות גם אצלי..

    השבמחק

ספרו לי מה דעתכם!