יום שישי, 14 באוגוסט 2009

יום הולדת! והארועים האחרונים..

וואו! עשיתי כ"כ הרבה מאז שעידכנתי פה..
עכשיו יש לי זמן כי התפטרתי מהג'ימבורי ואני מרגישה שעכשיו מתחיל החופש הגדול!

ביום שני, יום לפני היום הולדת שלי יצאנו כולם לפארק וקניתי אלכוהול והיה כיף! למרות שהדיכאון יום הולדת הגיע במסיבה היה סבבה. גיליתי מי החברים הטובים שלי ומי החברים הטובים שאכפת להם ממני כשאני לא מרגישה טוב..

ביום שלישי ביום הולדת הלכתי לחברה שלי שהיה לה בית ריק והכנו עוגה! ושיחקנו מלא גיטר הירו ורוק בנד.
נסעתי לת"א לפגוש את אחותי וחבר שלה ואכלנו סושי בMOON בבוגרשוב. וואו, איזה סושי טעיייייייים! שתינו שייק תל אביבי ב10 שקלים וזזתי לאותה החברה מהבוקר ועשינו כל החברים ערב גיטר הירו ורוק בנד. היה מלא קולה, עוגיות שוקולד צי'פס וגם הזמנו פיצה. היה כ"כ כיף. הלכתי לישון אצלה אח"כ, כזה כיף אצלה כי היה לה בית ריק (:

ביום חמישי (אתמול) הלכתי לבנק להפקיד את הצ'ק והכרטיס שלי פשוט לא עבד, זה היה כזה מעצבן. הייתי צריכה לחכות כדי שיזמינו לי חדש ובלה בלה. אח"כ נסעתי לת"א עם ליאור או בשמה בבלוג mymoonday והיינו בכל המקומות שבדרך כלל הולכים אליהם וקניתי כמעט את כל הדברים שרציתי, וכמובן שהכל מהשוק (:
תראו בקרוב שילובים עם הבגדים..

יום מאוחר בחמישי הייתה השקה של 'קסטרו' לקולקצית LOVE ואחותי הצליחה להכניס אותי באדיבות הילה רהב המקסימה.
היה ממש כיף לראות את מה שרואים בד"כ באתרי פפראצי ועיתונאים בלייב.
חוץ מזה סמי מטינופת אמר לי שאני יפה, מגניב לי (:

אני וליאור בבר גיורא (:


מתה על התמונה הזאת! ^
אוליביה

12 תגובות:

  1. מזל טוב! (:
    איזה כיף שיש לך אחות שיכולה להכניס אותך להשקות וכאלה, הלוואי על כולנו!

    נשמע כמו כיופים מרובים, תתחדשי על הרכישות, מחכה לראות כבר. (:

    השבמחק
  2. שוב פעם המון המון מזל טוב!!
    גיטר הירו - זה כ"כ כיףף.. באמת הזכרת לי שמלא זמן לא שיחקתי
    ההשקה נשמעת גם ממש מגניבה, צילמת תמונות?

    השבמחק
  3. תמיד נחמד להיות בהשקות כאלה :)
    ובכלל, לקבל מחמאות!

    השבמחק
  4. טינופת זו תוכנית מעולה!!!(אחד מהפאנליסטים הוא אף שכן שלי)ולגבי סמי-אם את כבר מתיימרת להיות בלוג אופנה ,מן הראוי שתצייני ש:סמי זיבק,כתב האופנה שמתארח כפאנליסט בתוכנית טינופת אמר לך ש...
    הוא קודם כל כתב אופנה ולא בכדי-הוא מדהים!

    השבמחק
  5. פשוט יפהייפות!
    כיף שיש אחות גדולה שיכולה להכניס אותך לאירועים שכאלה,מקוה שהפקת את המירב
    מחכה לראות את השלל, 3>

    השבמחק
  6. מהממת!
    היה כל כך כיף.
    יצאנו עם שלל רב בסכום לא רב!

    סופ"ש מדהים שיהיה לך!

    השבמחק
  7. מזל טוב!!!
    נשמע כמו יומולדת מושלם!
    התמונות בבר גיורא, זה בר גיורא הישוב כאילו?

    השבמחק
  8. מתה על בר גיורא! מזל טוב מתוקה:)
    נשמע כמו כיף חיים

    השבמחק
  9. נשמע כמו יומולדת ממש ממש כיף. לי כבר מזמן לא היה כזה. מון, זה אחלה סושי ובר גיורא זה ממש לידי. שמחה שנהנת.
    נשיקות והמון מזל טוב, גם אם באיחור...

    השבמחק
  10. הכי כיף לשחק גיטר הירו רק בנות. בנים הם תחרותיים מדי וחושבים שהם יודעים הכול. שילכו לשחק להם במשחקי יריות וישאירו את היצירתיות לנו.

    השבמחק

ספרו לי מה דעתכם!