יום שישי, 3 ביולי 2009

הימים האחרונים + פישפשוק

שלום לכולם, היה לי שבוע רגיל. ביום שלישי הייתי בעבודה וביום רביעי למדתי לבגרות בלשון :)
אתמול הייתה לי את הבגרות האחרונה בלשון ואז נסעתי לתל אביב!!
נפגשתי בהתחלה עם אחותי והלכנו לאכול ארוחת בוקר ב'לילוש פניני' (אולי OH SO ARTY יכולה לכתוב על המסעדה ביקורת..) וישר עלינו לדירה של חבר של אחותי. דירה מושלמת בפרישמן וסתם ישבנו.
הלכנו לאחר התלבטויות קשות קצת לסנטר, נכנסתי לזארה ואני ממש מופתעת שלא קניתי כלום!
הלכנו לשוק הכרמל ואז היינו בים, היה כ"כ כיף בים! אחרי כל החום של היום הזה זאת הייתה הקלה משמעותית.
כשסיימתי בים נפגשתי עם שריי באזור הסנטר ואז הלכנו לפישפשוק! היה כ"כ כיף שם, אחלה אווירה, מוזיקה טובה והכי חשוב-בגדים ואביזרים מעולים! אני קניתי טבעת משולבת עם זהב וכסף שלדעתי מאוד מיוחדת.
פישפשוק נמצא במתחם שוק הפשפשים, יפו בימי חמישי 18:00-24:00, שווה לבקר :)

בתור צופה מושבעת של ריאליטי זול, אני ממש אוהבת את כוכב נולד החדש!
היה ממש נחמד לראות את מי פיינגולד שם, אמרתי לה שאני אוהבת איך שהיא שרה והיא הייתה ממש חמודה.

אגב התמכרויות-אני מכורה לטוויטר. זה כ"כ טוב!
כ"כ כיף לראות את גיא פינס ואסי עזר מנהלים שיחות ביניהם. לורן קונרד שולחת תמונות שלה ושל הכלב שלה, ומיילי סירוס פשוט חופרת.

מקווה לעוד שבוע טוב כמו שבוע זה, שבוע הבא עוד סשן צילומים!!


שמלה ונעליים: זארה, עגילים: מוזלים

13 תגובות:

  1. שמלה מקסימה! יושבת עלייך מעולה :)
    השילוב עם הנעליים ממש מוצלח..

    השבמחק
  2. וואי השמלה ממש יפה,אהבתי את הצבע שלה
    מחכה כבר לראות את הטבעת! :)

    השבמחק
  3. אני חושבת שאת יודעת מה דעתי על האאוטפיט הזה- םשט מושלם! הנעליים הזהובות הולכות מעולה עם השמלה המקסימה הזאת :)
    פשפשוק זה בהחלט מקום מגניב ביותר , אבקר שם שוב!

    השבמחק
  4. טוב, השמלה מקבלת ציון 10
    אבל מה שמשך לי את העין היה האופן בו סידרת את השיער: ממש, ממש, ממש מתאים לך
    סטיק טו איט!

    השבמחק
  5. אוליב השמלה משגעת עלייך
    אהבתי את כל ההופעה :]

    השבמחק
  6. וואו,שמלה ממש יפה.גם אני חושבת שסידרת את השעיר מאוד יפה .
    אבל קצת צורם שהשמלה מקומטת בחלקה התחתון,נא להשקיע בגיהוץ קל וזה ייראה מושלם...

    השבמחק
  7. יפהפייה! היה כיף. תבואי כל יום :)

    אחותך

    השבמחק
  8. השמלה הזאת הורסת..את מזכירה לי את m.i.a כוסית העל..

    השבמחק
  9. הנעליים אדירות וזה מאד נשי ועדין. אני אוהבת. :) :) :)

    השבמחק
  10. מהמם!
    יש לי גם את הסנדלים האלו ולבשתי אותם עם שמלה בצבע כחול רויאל שכזה גם לפני שבועיים!
    שילוב מנצח

    השבמחק
  11. אוליביה את מהממת כרגיל!
    אוהבת, אלה♥

    השבמחק
  12. בלוג נפלא, שמלה מהממת, אבל למה היא כל כך מקומטת???

    השבמחק

ספרו לי מה דעתכם!