יום חמישי, 11 ביוני 2009

חוסר

בתור מישהי שחולה על אופנה, שנושמת אופנה זאת תקופה של חוסר.
בזמן האחרון כל מה שאני עושה זה לומדת, לומדת ולומדת. אני רק בבית כל הזמן ואני מתחרפנת, עד מתי הבגרויות האלו?!
אין לי זמן ללכת לקניות..
יש לי כ"כ הרבה תוכנית על הראש:
שיעורי נהיגה (כזה כיף!), עבודה, בגרויות, ת"א סוףסוף ולהתחיל לכתוב קצת.
אני חייבת את מנת האופנה שלי ליום ואני חייבת שווקים ולצאת קצת עם מציאות. תכף תכף זה יקרה.
אין מצב שהלחץ הזה יעלם כרגע..
בכיוון שיעור הנהיגה מצידי לעשות שיעורים כל השבוע כל היום זה כ"כ כיף..
מהקטע של העבודה, אני חייבת את הכסף לבגדים :)
בגרויות לפחות תכף נגמרות, יאללה רק לשון וכימיה!
אני נוסעת לת"א לגיחה קצרה עם אחותי וחבר שלה ביום שני. אני מקווה לעבור בכמה שיותר חנויות ומקומות.
לכל התל אביב למיניהם- אתם מוזמנים להציע לי כל מיני חנויות מגניבות תל אביביות כי בא לי קניות אחרות, חוץ מזארה וטופ שופ.

לכל האנשים יש לי שאלה: מה הכי חסר לכם בתקופה של לחץ?


חולצה: ספרינגפילד, ג'ינס: זארה, נעליים: אולד נייבי, צמידים: קניון ערים בכפ"ס, תיק H&M

מחר או מחרתיים אני שוב גוררת את חברה שלי לסשן צילומים, נקווה לטוב!

24 תגובות:

  1. אם הייתי בלחץ אז בטח היה חסר לי הופעות או משהו...מזל שאני לא לומדת XD נסי גם את

    השבמחק
  2. יו את לא מבינה כמה אני מבינה אותךךך עם כל הלחץץ הזה !! של הבגריות והעבודה חח יוצא שאני מסתכלת על בגדים רק באיזה 2 בלילה חח יאללה זה עוד מעט עובר בגרות אחרונה עוד שבוע! מתי לך?(:

    ובקשר לחנויות תילכי לאמה בשנקין חנות מדהימה
    ותילכי לשנייה בכיכר גם אחלה חנות וממ אהבה לשנייה

    תהני(:

    השבמחק
  3. משכית- חחחחחחחחח אני לא לומדת אבל אני אשכרה באה למבחנים!
    MYMOONDAY- לי יש עוד בגרות בלשון ובכימיה..שתיהן די מאוחר!
    רוצה לבוא איתי ביחד השבוע? :)
    ROEE- thanks!

    השבמחק
  4. היי,אני חדשה פה אשמח אם תבקרי אצלי
    אני חייבת לומר שאת מתלבשת מקסים ואני ממש אוהבת את הפוסטים שלך.
    יום נעים
    עומר

    השבמחק
  5. הוו תודה רבה
    אני פחות מתלהבת מהשם שלי חח
    אני אמשיך לקרוא פה!
    עומר >

    השבמחק
  6. ממש אהבתי את האאוטפיט הזה., פשוט כזה.

    יש סיכוי שתסבירי לי פור גאד סייק איך מגדילים את התמונות?!

    השבמחק
  7. hadar- תודה :)
    מעלים דרך IMAGESHACK

    השבמחק
  8. הבגרויות האלה חסרות רחמים , והקטע הוא שאצלי הן לא נגמרות עד לפני הצבא.
    מה שחסר זה לשבת בבית מול הטלויזה ולעשות כלום בלי רגשות אשם

    השבמחק
  9. אוליב שאלת את השאלה בזמן הנכון כי בדיוק אתמול הייתי בת"א בשופינג שבהחלט מושפע מהמיתון
    אם את בקטע של יד שנייה, אז ממליצה לך להכנס לחנות 'אהבה לשנייה' שנמצאת ברחוב רש"י פינת קינג ג'ורג ואם כבר את באזור אז תעברי בויצ"ו שנמצא בקינג ג'ורג' וב'שתיים' שנמצא בשנקין 38 (עשיתי שיעורי בית !) מצאתי שם אחלה מציאות.
    לצערי אין לי זמן לעבוד כי ברגע שאני מסיימת את הבגרויות אני נוסעת עם חברות לחו"ל ואז ישר לתוך המדים הירוקים.. שיהיה המון הצלחה עם הבגרויות !

    השבמחק
  10. הג'ינס פשוט מהמם, יש לו צבע נהדר, אהבתי מאוד.
    בהצלחה בבגרויות, כולנו ככה- מתפללים שזה יעבור(:

    מוזמנת לבקר(:

    השבמחק
  11. shani levi- תודה על המחשבה! אבל את כל החנויות האלו אני מכירה חח

    השבמחק
  12. Wow these photos are really nice !! Great Shot...Also I Have Started My Own Website And Would Like You To Have A Look At It.I Would Love To Have Your Comments On That Also.Unseen Rajasthan

    השבמחק
  13. אני כל כך אוהבת את הדרך שבה את מתלבשת!
    הג'ינס מהעונה הנוכחית?

    מחכה כבר לסשן צילומים הבא ;)

    השבמחק
  14. מה קורה?(:
    שומעת ראיתי רק עכשיו את ההזמנה שלך לשופינג חח
    אין לי בעיה ללכת שבוע הבא אני חייבת למצוא נעליים לשמלה הורודה שלי מטופ שופ!
    חחח
    אז דברי איתי
    מוזמנת לבקר (:

    השבמחק
  15. mymoonday-תביאי לי את האימייל שלך ומקסימום נחליף פלאפונים ונדבר :)

    השבמחק
  16. המכנס יושב עלייך מקסים ממש !
    מאיפה התיק ?

    השבמחק
  17. i love your denim cutoffs. i've been looking for a pair with the pockets that hang out for forever, yours are perfect! xx

    השבמחק
  18. liordonskoy1@walla.com

    (:

    השבמחק
  19. אנחנו לגמרי מזדהות איתך עם כל נושא הלחץ הזה..
    לא נורא, תחשבי שיהיו לך חודשיים נטולי דאגות.
    חופש גדול ווהו!
    בכל מקרה, התלבשת ממש יפה!! אהבנו את הנעליים..

    השבמחק
  20. תודה אדווה ולימור, שנים לא שמענו מכם!

    השבמחק
  21. בהצלחה בבגרויות! תזכרי שצומת זה זכר :)

    השבמחק

ספרו לי מה דעתכם!